Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






onsdag 25. august 2010

I morgen skal jentene feire bursdagen med klassene sine ;)

Klokka ringte kl 07.00 og siden da har jeg hatt hendene fulle...

1. Fått ungene på skole og vært på tur med hundene.
2.  Vært med mamma på strålebehandlingen på sykehuset.
3. Handlet inn til bursdag,der føyk det penger gitt....
4. Ordnet masse pappirer,og regninger godt med alt som er betalt :)
5. Baket 2 kaker, boller og kanelsnurrer...
6. Passet tantebarn
7. Nok en tur med hundene
8. Pyntet mellomste datter og kjørt henne i selskap...
9. Vært innom mamma på besøk med 7 stykk hunder og tre barn...
10. Levert tantebarn
11. Pyntet kaker
12. Lagt unger
13. Blogget :):):):):)
14. Da gjennstår det bare vask av valpebinge og tur med hundene så er det natta :)



Men før det vil jeg dele noen deilige ferdige bakeverk :)
Kjenner på kroppen at det skal bli godt og finne sengen i dag :)

Og i morgen må jeg sette inn et ekstra gir inn ....hjelp sier jeg bare :)

Skal være med mamma på stråleklinikken igjen på SSK
Så ned og gjøre pirat båten klar for party..
Hjem og få på finstasen til barna gjøre lekser ...

Festen håper jeg blir av den beste sort...siden vi har lagt så masse arbeid og tid i planleggingen :)

Vi har to forskjellige klasser
3 klasse og 6 klasse

Så det må ikke bli barnselig og heller ikke for fjortis...hi hi...


Så her er planen :)
Når barna blir levert til avtalt plass,står min mann og venter med toget,de skal kjøre toget det siste stykket ned til båten,på vei ned vil de høre helikopter ...

Og i helikopteret sitter bursdags jentene :)
Snakk om vip party hi hi...


Vi gleder oss masse :)
Både store og små...... vel bursdags barna har sommerfugler i magen...
Og søvnen er ikke lett og finne i dag :):)


Klemmer fra meg :)


Men bror i huset,tar alt knakende med ro....

3 kommentarer:

Annette's space sa...

Hehe, og jeg som troede at jeg havde en hård dag bag mig, blot fordi jeg ikke er helt frisk og alligevel skulle passe jobbet...Men det har da ingenting været sammenlignet med din dag.
Pheww, jeg bli'r helt forpustet bare af at læse om dagen idag, og den der venter imorgen.

Jeg håber i får alletiders fest og at alle bli'r glade og tilfredse.


Og så må jeg da lige gratulere med begge dine smukke jenter :-))

Minka sa...

Hehe, høygir og kaos, det er ditt kjennetegn!! Håper festen i morgen blir en hit, krysser fingre for fint vær for jentene..klems

Anne Karins Mat og Vin sa...

I alle dager, hvor henter du all energi i fra!? Du må være en super mamma,datter og kone!

Hipp hurra for bursdagsbarna, litt av en feiring de får:-)

God fest!

Klemmer fra Anne Karin