Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






fredag 4. mars 2011

Gave pakkene er endelig sendt ;);)

Ting tar tid her om dagen,men det er så deilig når jeg kan hukke av på kalenderen alt som er gjort...
Og i dag har jeg hukket av sende pakker ;)
Til Elin og Petrine..



Håper sminken kommer fram like hel....
Ja og Elins hemmelige pakke er jeg ikke bekymret for..

I dag har jeg vært og handlet, til meg selv... det er lenge siden sist ;)
Måtte innom apoteket for og handle div ting til min mor som nå er hjemme...




Og da ble det noe på meg også ;)



Så digg tenkte jeg...trenger ikke ut i byens kaos ;);)

Har nok kaos rundt meg om jeg ikke skal oppsøke mere...
Husker dere jeg punkterte ???

Nå tok jeg mannens bil også....æsj...går det ann ???



Dette er jo tragisk komisk...

Det heter at ulykker sjeldet kommer alene...og det er sant...
Etter første punktering,fikk jeg mange hilsner og ønsker om en bedre start dagen etter..

Ja sånn typisk opp med humøret...


Jeg skulle sette på morgen kaffen ;);)
Fant ikke saks ....
Men en kniv,i ørsken klarte jeg kutte fingeren helt inn til beinet... Det fosset blod over alt...

Så da var det fram med vaskebøtten igjen da... er det ikke det ene så er det det andre...

Og fingeren den har vært vond i mange dager... det dunker og dunker...
Men i dag mye bedre...og har fjernet plasteret som Bendik hjalp med og surre ;)





Men dere se på lille Didrik ;);)
Han er det bare bra med,vokser til og har blitt en så søt gutt ;);)




Husker dere at vi bestilte tur til tyskland med cruseskip  ;)
( ja ...den som lille Didrik forhindret )

Må jo bare vise hva jeg gikk glipp av....



Ungene hadde stor koset seg ;);)

Så nå... har vi bestemt at turen skal gjenntas med meg og Bendik også ombord ;);)
JUUUUhu det gleder vi oss til...


Må dele denne med dere ;)


Gubben kom hjæm fra jobb å fant kjerringa si på badet dær ho sto i bar overkropp og beundra brøstan sine. "Ka du hold på me??" spurte gubben.
"Vet du", sa kjerringa "æ va hos lægen i dag, og han sa at æ har brøsta som en 25 åring!
" Gubben svare: "Å ja, sa han nåkka om den 50 år gamle hængeræva du dræg rundt på da?"
 "Ni...ks!" sa kjerringa- "Vi snakka ikke om dæ i det hele tatt!"



Ha en fin kveld folkens ;);)

2 kommentarer:

Elin sa...

Huff du er da bra uheldig å da...Nesten så det ikke skal gå ann!!:)...Du fortjener den tur nå ja syns jeg..etter alle uhella dine:)

Ååå som jeg gleder meg på pakke..hihi:)...Spennende:)

Ønsker deg en fin og rolig fredagskveld:)

Klemmer Ea

Petrinetrollmor sa...

Hei ! Det er ikkje berre du Elin som gleder deg til pakke :) hihi

Huff, så uheldig du er. Men du har sikkert brukt opp tabbekvota di for ei stund :)

Den katten er skikkelig flott og vesle Didrik er en hjerteknuser. Gleder meg til å få sjå meir av bildet ditt. Kjekt at du får litt tid til malekunsten:)
Koselig å sjå Bobbo kose med Mamman din:)



Petrineklem