Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






tirsdag 18. januar 2011

Gamle minner dukker opp når barnevognen legges ut for salg ;)

DSC08809
Synes den er like flott den dag i dag ;) (8 år senere)
Har alltid likt denne og har ikke hatt hjerte til og selge den.
Det kunne jo hende at jeg skulle få bruk for den ;)
Får jeg brukt for den ???
NOPE jeg er ferdig som avelshoppe ;)
Og godt er det,barseltiden er koselig,men en stor utfordring med eller uten barn fra før.
Så jeg setter et punktum for meg selv,og setter vognen til salgs på Finn.no i dag,så får jeg bedre lagringsplass til andre gullfunn som måtte dukke opp i nærmeste framtid ;)
Ha en trivelig dag folkens ;)
Mange klemmer fra meg ;)

4 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Titt tei:)
Slik hadde jeg det også i mangen år.. Hadde ikke lyst å selge noen ting just in case. Men når jeg bikket de 40 åpnet jeg øynene og sa til meg selv at nå var det stopp. Solgte unna det meste men har beholdt barnesengen, den blir god å ha når barnebarn en gang kommer:)

Ha en trivelig dag du også og god klem fra meg:-))

Fruen sa...

He he ja det er godt vi blir klokere med alderen ;);)

Annette's space sa...

Den har du sandelig passet godt på, den barnevogn.
Jeg traf tidligt i livet, 30 år gammel, den beslutning at 2 børn måtte være nok og ved samme lejlighed blev babytøj og babyudstyr givet videre. Nu håber jeg du får en god pris for den. Ha en dejlig dag Renate :-)) Klem

Fruen sa...

Tusen takk ;) Annette ;) Du ble klok tidlig hi hi