Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






onsdag 29. september 2010

Vi gikk oss vill :)

Hadde tenkt en time på tur...siden mange oppgaver,rengjøring og middag ikke var gjort :)
Kate ville så gjerne finne nye stier,og jeg tente på hennes ide :)







Det var nydelig ute...

Vi møtte folk langt inne i skogen :)
Hun hadde også hund..
Jeg skvatt...ja alle fikk et sjokk av møtet...og hundene ja de bjeffet vilt...
Heldigvis hadde hun en rolig hund..
Og hun så nok vi slet med og roe den store flokken i sjokk :):)
Så hun spurte om vi skulle langt,hun kunne følge oss et stykke til hundene roet seg :):)

Jeg trodde jeg hørte feil...en hunde- psykologmidt i skogen...æ det mulig :)
 ( hun var nok ikke utdannet det)
For et flott menneske :)



Gikk og tenkte på hvor flott det var,og gliste fra øre til øre..etter jeg tok farvel med henne..
Og plutselig,kunne jeg ikke finne ut hvor vi var..he he..



Vi gikk en god time, så kom...et skilt ;)

Ooooooyyyy ...vi var langt inne i skogen...he he

Etter 2 timers gange fant vi kjente trakter igjen :)
Toppen av gråmannen ;)
Her skriver flinke turgåere seg inn i boka,som bevis på at en er sporty :)


Den lille turen ble lang og vi brukte over tre timer :)
He he...

Middagen ble servert sent,men bedre sent enn aldri...
Nå har jeg fått lagt barna,og skal hente inn tapt arbeid ;)
Rydding og vasking av hus :)
Nå skal hybelkaninene bort...hvis jeg finner noen :)

OG JEG HAR FÅTT GODE NYHETER ;)
Mannen kommer hjem i natt :)

Så fredags morgen skal jeg sove leeeeenge om jeg klarer det :)

Mange klemmer fra meg ha en fin kveld ;)





7 kommentarer:

No.15 sa...

Godt dere fant veien hjem igjen. Virker som en flott tur i nydelig høstvær.

KLEM

Anonym sa...

Takk for koselig kommentar hos meg.
Godt dere fant vegen hjem igjen.
Nydelige bilder i nydelig høstvær.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oj, på tur, ja. Godt dere holdt humøret oppe og fant veien hjem igjen. Nydelig sol også. ☺

Frøydis sa...

HEisann :-))

Jammen meg godt dere fant veien hjem igjen..og hadde det blitt leteaksjon, hadde dere blitt funnet fort, med alle de dyrene på slep, hehe

Gøy at mannen kommer hjem da :-)) Min kommer hjem søndag, 4 timer før meg, hehe

Klem, Frøydis

Annette's space sa...

Ved du hvor det trøster mig at sådan norsk nordmand som du, med fjellet i baghaven kan gå dig vild i skoven ;-)) Det var noget af en tur i kom ud på der og jeg kan tænke mig at både to- og firbenede var trætte da i kom hjem :-))

Elin sa...

Bra dere fant veien hjem igjen...tror jeg hadde fått lettere panikkangst jeg da...jeg eier ikke rettningssans, så det hadde vel endt med at jeg har gått i ring til jeg hadde blitt etterlyst..hihi:)

Så bra at mannen endelig kommer hjem da:)

Ha en flott dag:)

Klem Ea

Inge sa...

He he.. når man går lidt vild, så er det man oplever nye ting, og det er da en skøn tur I har været på.. og lang.. :-)