Bilder ligger for salg :)

Bilder ligger for salg :)
TRYKK deg inn på bildet :):)

Velkommen inn..



Her er en smake bit av mitt liv som fruen :)


Med kunst som hobby..






lørdag 20. mars 2010

Ja nå har jeg forandret et lite bilde på 20x20 til og bli 40x40 uten at jeg har ødelagt det "enkle" Er så fornøyd med resultatet.

Før endring....



Dette bildet har ligget rundt over alt i mitt hus for lite til og brukes på veggen.Og for fin til og bare glemmes,så det har ligget en stund i stue bordet,ja dette tema bordet mitt :)


etter at hun hadde ligget der en stund kom denne tøffe løsningen,som bare fikk sjelen min til og lyse..lettet og fornøyd sitter jeg nå og smiler :)
Og ikke bare det men fant en feil i bildet som jeg rettet opp :) det høyre øyenbrynet..På blogg bildet kan dere fremdeles se feilen :)
Og her kommer bildet rettet for feil :)


Synes alver er magiske og flotte,de har som regel evner som ikke vi mennesker har.
Og et nydelig utseende (ja de fleste )
Men her inne på bloggen kan mange minne om en alv :)
De fleste har evner som overgår det normale :)

Og med dette ønsker jeg dere alle en nydelig helg
klem fra meg

Ingen kommentarer: